مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-07سياسي

امسال باید ایستگاه های اولویت دار متروی کرج افتتاح شوند


رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه قطار شهری و بزرگراه شهید سلیمانی از اولویت های مهم شهر هستند، گفت: امسال تحت هر شرایطی باید ایستگاه های اولویت دار مترو افتتاح شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر سلیم نژاد ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان شهرداری کرج با تأکید بر اینکه فصل جدیدی از کار و تلاش در شهر آغاز شده است، اظهار کرد: به همت خانواده بزرگ مدیریت شهری کرج امسال شاهد شکوفایی عمرانی و به ثمر نشستن کارهای بزرگ خواهیم داد و شهروندان گرامی در کوتاه مدت آثار آن را به صورت ملموس احساس می کنند.

وی بیان کرد: یکایک مدیران و کارکنان و کارگران شاغل در مجموعه مدیریت شهری کرج باید بیشتر از سال های گذشته از توان و ظرفیت های خود برای خدمت به مردم استفاده کنند تا بتوانیم بهره وری سازمانی را ارتقا ببخشیم و به دنبال رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی باشیم؛ تکمیل پروژه های عمرانی بی شک در صدر اولویت ها قرار دارد.

مبنای همه انتصابات در شهرداری کرج باید شایسته سالاری باشد وی افزود: مبنای همه انتصابات در شهرداری کرج باید شایسته سالاری و استفاده از نیروهای باانگیزه و کاردان و لایق و انقلابی باشد تا بتوانند در شرایط سخت کنونی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و با مدیریت صحیح نیروها، منابع مالی و امکانات، بهترین خدمات و کارها را با استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال باید ایستگاه های اولویت دار متروی کرج افتتاح شوند

امسال باید ایستگاه های اولویت دار متروی کرج افتتاح شوند