مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-07حوادث

دستگیری عامل ترویج خشونت در فضای مجازی در زنجان


شخصی که در شبکه های اجتماعی اقدام به ترویج خشونت می کرد شناسایی و دستگیر شد.

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برابر رصد و پایش مستمر ماموران پلیس فتا از صفحه اینستاگرامی فعال در زمینه ترویج خشونت که از طریق انتشار فیلم و تصاویر مجرمانه می کرد مطلع و شناسایی گردانندگان آن به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

  وی افزود: با اقدامات فنی پلیس، متهم شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

رییس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه پلیس هرگونه هنجارشکنی در فضای مجازی را به صورت شبانه روزی رصد و پایش می کند، افزود: قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی جرم بوده و قاطعانه با مجرمان برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس فتا با انتشار هر گونه موارد غیر قانونی و غیر اخلاقی در فضای مجازی برخورد می کند، اضافه کرد: پلیس فتا به صورت 24 ساعته فضای مجازی را رصد می کند.

آدینه لو ادامه داد: یکی از اهداف پلیس در بحث فضای مجازی، ارتقای آگاهی کاربران در حوزه فضای سایبر و به تبع آن افزایش امنیت سایبری در راستای کاهش آمار جرائم سایبری و استفاده امن کاربران از این فضا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل ترویج خشونت در فضای مجازی در زنجان

دستگیری عامل ترویج خشونت در فضای مجازی در زنجان