مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-07سياسي

دیدار مردمی رییس کل دادگستری کرمانشاه با 156 نفر از مراجعین


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با 156 نفر از شهروندان کرمانشاهی در اولین ملاقات عمومی خود در سال 1400 دیدار و به مشکلات قضایی آن ها شخصا رسیدگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه، پرویز توسلی زاده در اولین ملاقات عمومی خود با شهروندان کرمانشاهی در سال جدید، اظهار داشت: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مشکلات قضایی 156 مراجعه کننده رسیدگی شد.

وی با تاکید بر اینکه تمام وقت قضات و کارمندان دستگاه قضایی متعلق به مردم است، افزود: با توجه به شرایط سخت کرونا یی امکان نادیده گرفتن درخواست های مردم وجود ندارد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید از اولویت های کاری باشد، گفت: خدمت به مردم یکی از وظایف اصلی دستگاه قضایی بوده که در این راستا باید تمامی تلاش ها برای جلب رضایت و حل مشکلات مردم به کار گرفته شود.

ملاقات های عمومی سبب کاهش مراجعات به دادگستری می شود وی با اشاره به مزیت های ارتباط دوسویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی، تصریح کرد: این امر سبب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مردمی رییس کل دادگستری کرمانشاه با 156 نفر از مراجعین

دیدار مردمی رییس کل دادگستری کرمانشاه با 156 نفر از مراجعین