مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-07حوادث

قاتلان دو محیط بان زنجانی دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری عاملان شهادت دو محیط بان زنجانی خبر داد و گفت: «ماموران در بازرسی از متهمان 3 قبضه اسلحه شکاری به همراه ابزار آلات شکار و مقداری گوشت شکار غیر مجاز کشف کردند.

- جی پلاس؛ فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: در کمتر از 12 ساعت عاملان شهادت دو محیط بان این استان شناسایی و در اقدامی هوشمندانه و حرفه ای دستگیر شدند.

سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان زنجان، با اشاره به شهادت دو محیط بان، در تعقیب و گریز شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده "فیله خاصه" شهرستان زنجان،گفت: پس از اطلاع از این اقدام متاثر کننده عملیات شناسایی و دستگیری متهمان را با محوریت پلیس آگاهی و با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی آغاز شد.

سردار جهانبخش، ادامه داد: در کمتر از 12 ساعت عاملان شهادت این دو محیط بان شناسایی و در اقدامی هوشمندانه و حرفه ای دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان، یادآور شد: اطلاعات پلیس و تحقیقات صورت گرفته حاکی از این است که این دو محیط بان عزیز علیرغم برتری تجهیزاتی که نسبت به شکارچیان غیرمجاز داشتند برای پرهیز از اقدامات غیر قانونی، قانون به کارگیری سلاح را رعایت و قصد دستگیری آنان را در محیط حفاظت شده داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلان دو محیط بان زنجانی دستگیر شدند

قاتلان دو محیط بان زنجانی دستگیر شدند