مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-07سياسي

ارتباط مردم با مسئولان موجب ثبات و آرامش خاطر عموم است


مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری گفت: ارتباط مردم با مسئولان استان زنجان در جهت رفع مشکلات مردمی موجب تقویت این ثبات و امنیت و آرامش خاطر عموم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله بشارت ظهر چهارشنبه با حضور در سامانه سامد در ادامه ارتباط های آنلاین استاندار زنجان با اقشار مختلف، گفت: پاسخگویی مستمر و فراگیر مدیران این استان جای مباهات و خوشحالی دارد و اقدام مبارکی است.

وی با بیان اینکه باید ارتباط مردم با مسئولین تقویت شود، اظهار کرد: باید به صورت آنی و همزمان مسایل مردم طرح و اغلب آنها حل می شود.

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماره 111 این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است تا نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاه های دولتی منعکس کنند و دستگاه های اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاه ترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند.

بشارت با بیان اینکه استاندار زنجان، دلسوز، پای کار و فعال بوده که با وسعت نظر در صدد رفع موانع و مشکلات فراروی افراد مختلف است، ابراز داشت: استاندار زنجان به بیش از 300 روستا سفر کرده و مشکلات و درد دل مردم را از نزدیک شنیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط مردم با مسئولان موجب ثبات و آرامش خاطر عموم است

ارتباط مردم با مسئولان موجب ثبات و آرامش خاطر عموم است