مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-07اقتصادي

حمایت از تولیدات داخلی، با سرمایه گذاری بیش از 1412 میلیارد ریال در کردستان


مدیر مخابرات منطقه کردستان حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی را از اهداف و استراتژی های منطقه دانست و گفت: حمایت از تولیدات داخلی،با سرمایه گذاری بیش از یک هزار و 412 میلیارد ریال در استان از اهداف مخابرات کردستان است.

- ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی را از اهداف و استراتژی های منطقه دانست و گفت: حمایت از تولیدات داخلی،با سرمایه گذاری بیش از یک هزار و 412 میلیارد ریال در استان از اهداف مخابرات کردستان است.

آزاد حکمت در جلسه شورای مدیران منطقه با اشاره به اینکه حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی از اهداف و استراتژی های منطقه است، اظهار کرد: تامین محصولات و تجهیزات مخابراتی با برند داخلی از برنامه های دارای اولویت منطقه در راستای تحقق شعار سال است.

وی با اشاره به شرایط سختِ کاری، وجود تحریم ها، کمبود منابع و تجهیزات در سال گذشته و همچنین ایستادگی و همت این مجموعه اظهارداشت: با یاری خدا و همراهی کارکنان توانستیم در مقابل موانعِ پیشرو موفق و سربلند عمل نماییم که زحمات تک تک این مجموعه را ارج می نهم.

وی با اشاره به سرمایه گذاری 1412 میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان در سال 99 به منظور اجرای پروژه های توسعه ایی و زیر ساختی، تقویت و ارتقاء شبکه های ارتباطی و محصولات قابل ارائه تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولیدات داخلی، با سرمایه گذاری بیش از 1412 میلیارد ریال در کردستان

حمایت از تولیدات داخلی، با سرمایه گذاری بیش از 1412 میلیارد ریال در کردستان