مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-07پزشكي

وضعیت فوق العاده در فارس اعلام شود/تعطیلی کامل مناطق قرمز


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه ظرف مدت بسیار کوتاهی شاهد قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در حدود دوسوم شهرستان های فارس بودیم، - ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه ظرف مدت بسیار کوتاهی شاهد قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در حدود دوسوم شهرستان های فارس بودیم، خواستار اعلام وضعیت فوق العاده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در این استان شد.

عبدالرسول همتی در گفت وگو با ایسنا با یادآوری اینکه سناریوهای مختلفی در موج چهارم کرونا برای استان فارس تعریف و طراحی شده که طبق آن پیش می رویم، افزود: بین موج سوم و چهارم کرونا بسیاری از تخت ها از مدار استفاده خارج شد، اما اکنون این تخت ها مجددا در مدار قرار گرفته و فعال شده است.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، علاوه بر بیمارستان های علی اصغر و شهید فقیهی، اکنون تخت های کرونایی بیمارستان های شهید چمران، نمازی و پیوند اعضا، افزایش یافته است.

همتی با بیان اینکه تمام عمل های غیر اورژانسی در این بیمارستان ها لغو شده تا تخت های بیشتری به مبتلایان کرونا تخصیص داده شود، گفت: بیمارستان های خصوصی در مرحله بعدی از سناریوی طراحی شده و در صورت لزوم، اضافه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فوق العاده در فارس اعلام شود/تعطیلی کامل مناطق قرمز

وضعیت فوق العاده در فارس اعلام شود/تعطیلی کامل مناطق قرمز