مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-07اقتصادي

ترخیص مشروط کالاهای ممنوعه آغاز شد


بعد از تصمیمات اتخاذ شده در رابطه با تعیین تکلیف کالاهای گروه 27 ، اعلام مسئولان گمرک از شروع ترخیص این کالاها براساس ضوابط تعیین شده و مشروط به ارائه کد رهگیری بانک حکایت دارد.

- بعد از تصمیمات اتخاذ شده در رابطه با تعیین تکلیف کالاهای گروه 27 ، اعلام مسئولان گمرک از شروع ترخیص این کالاها براساس ضوابط تعیین شده و مشروط به ارائه کد رهگیری بانک حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اواخر اسفند سال گذشته، زمانی بود که سرانجام بعد از مدت ها بحث و حواشی در رابطه با کالاهای گروه 27 که دارای اولویت ارزی غیرفعال و به نوعی مشمول ممنوعیت واردات بود، مسئولان مربوطه برای تعیین تکلیف این حجم از کالا تصمیم گیری کردند.

این در حالی بود که طبق اعلام مسئولان گمرک برآوردها نشان می داد که حدود 50 میلیون دلار کالای گروه 27 مشمول محدودیت واردات به لحاظ شرایط ارزی شده و امکان ترخیص نداشت.

شرایط ارزی و ثبت سفارش برای ترخیص اما تازه ترین اعلام معاون فنی گمرک به ایسنا از این حکایت دارد که ترخیص کالاهای گروه 27 طبق ضوابط در دستور کار قرار گرفته و بر این اساس با توجه به لیست ارائه شده حدود 300 ردیف اظهارنامه را مشمول خواهد شد.

ارونقی افزود: بنا بر شرایط تعیین شده ترخیص کالاهای گروه 27 منوط به ارائه کدرهگیری بانک در کلیه رویه های وارداتی اعم از بانکی و غیربانکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص مشروط کالاهای ممنوعه آغاز شد

ترخیص مشروط کالاهای ممنوعه آغاز شد