مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-07اجتماعي

معلمی که 4 سال است هر روز به خانه دانش آموز معلولش می رود


معلم پیربکرانی در استان اصفهان به دلیل آسیب نخاعی دانش آموزش و عدم حضور وی در مدرسه، 4 سال است برای آموزش به منزل این دانش آموز مراجعه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، الهام قاسمی از معلمان استان اصفهان، متولد شهرستان پیربکران است و مدرک لیسانس ریاضی کاربردی دارد.

وی 12 سال است که به صورت حق التدریس با آموزش و پرورش همکاری می کند و امسال در پایه پنجم در دبستان علامه طباطبایی روستای طاد، در منطقه پیربکران شهرستان فلاورجان به تدریس مشغول است.

قاسمی در مورد نحوه آشنایی خود با دانش آموز معلولش گفت: زهرا دختر بسیار مهربان، معصوم و بسیار توانمندی است؛ زمانی که زهرا دانش آموز کلاس اول بود و قرار بود در پایان سال تحصیلی برای کلاس آن ها جشن الفبا گرفته شود، طی یک حادثه رانندگی دچار ضایعه نخاعی شده و یک سال تحصیلی را از دست داد.

وی ادامه داد: شرایط آموزشی خاصی برای چنین دانش آموزانی وجود ندارد، چون ضایعه نخاعی از گردن بود، زهرا توانایی نشستن روی ویلچر را هم نداشت و نتوانست به مدرسه بیاید؛ سال اول به خاطر اینکه حجم کار خودم زیاد بود و فرزند خودم هم سن کمی داشت نگران بودم که آیا می توانم این کار را انجام دهم یا خیر اما با توکل به خدا این کار را شروع کردم؛ البته از یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی که 4 سال است هر روز به خانه دانش آموز معلولش می رود

معلمی که 4 سال است هر روز به خانه دانش آموز معلولش می رود