مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-07ورزشي

به نام قانون، ایست!


شهرداری اصفهان در تلاش است دو کوه آتشگاه و قائمیه را به هم متصل کند، آن هم در شرایطی که کوه آتشگاه در فهرست میراث ملی ثبت شده، از آن سو اداره کل میراث فرهنگی استان از چنین طرحی بی اطلاع است.

- ایسنا/اصفهان شهرداری اصفهان در تلاش است دو کوه آتشگاه و قائمیه را به هم متصل کند، آن هم در شرایطی که کوه آتشگاه در فهرست میراث ملی ثبت شده، از آن سو اداره کل میراث فرهنگی استان از چنین طرحی بی اطلاع است.

برای انجام چنین عملیاتی موانع قانونی که یادآوری می شود.

27 اسفندماه سال گذشته، فریده روشن، رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر اصفهان، ضمن شرح سهم فرهنگ اصفهان از بودجه 1400 به ایسنا گفت: تقریباً بودجه خوبی برای توسعه گردشگری در نظر گرفته شده و بناست که یک مسیر گردشگری از کوه دنبه (قائمیه) تا کوه آتشگاه اجرایی شود که مسیر بسیار مناسبی خواهد بود.

و روز گذشته، خبرگزاری ایرنا منتشر کرد که طرح شهرداری اصفهان برای ایجاد تکنولوژی اتصال فضایی از فراز کوه آتشگاه تا کوه قائمیه، برای بررسی در کمیسیون ماده پنج به اداره راه و شهرسازی استان ارسال شده، اما گویا به دلیل ناقص بودن و اخذ نشدن نظر جهاد کشاورزی، مجدداً برای تکمیل و رفع نواقص به شهرداری اصفهان فرستاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نام قانون، ایست!

به نام قانون، ایست!