مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-07بين الملل

جنجال جدید درباره سلامت ذهنی بایدن +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که از زمان ورود جو بایدن به کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 برخی رسانه ها و روان پزشکان غربی درباره وضع جسمی و عقلی او هشدار داده اند، - انتشار یک فیلم درباره توصیه جو بایدن رییس جمهور آمریکا برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا، باعث ایجاد جنجال تازه در شبکه های مجازی در خصوص سلامت ذهنی بایدنِ 78 ساله شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که از زمان ورود جو بایدن به کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 برخی رسانه ها و روان پزشکان غربی درباره وضع جسمی و عقلی او هشدار داده اند، انتشار یک فیلم تازه در فضای مجازی از رییس جمهور آمریکا خبرساز شده است.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا به یک مرکز واکسیناسیون در شهر الکساندریا ایالت ویرجینیا رفت تا از نزدیک در جریان روند واکسن زنی برای مقابله با ویروس کرونا قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، جو بایدن در بخشی از برنامه بازدید خود از این مرکز برای پرسنل و کارکنان این کلینیک درمانی سخنرانی کوتاهی انجام داد و به آنها و مردم آمریکا برای مقابله با کرونا توصیه هایی مطرح کرد.

در بخشی از این سخنرانی که در فضای مجازی خبرساز شده است، رییس جمهور آمریکا در حال انجام توصیه های کرونایی، به یکی از کادر درمانی بسیار بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال جدید درباره سلامت ذهنی بایدن +فیلم

جنجال جدید درباره سلامت ذهنی بایدن +فیلم