مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-07اجتماعي

استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی/ مراکز 16 ساعته تست کرونا مملو از جمعیت است


مدیرکل اجتماعی استانداری همدان گفت: استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی است و مراکز 16 ساعته تست کرونا مملو از جمعیت است.

- مهرداد نادری فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تمام استان در وضعیت قرمز کرونا یی قرار دارد اظهار کرد: بار مراجعات به بیمارستان ها به شدت رو به افزایش است و این زنگ خطری برای ابتلای بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه مراکز 16 ساعته تست کرونا مملو از جمعیت است افزود: مردم تا حد ممکن رعایت مسائل بهداشتی را داشته باشند و از منزل خارج نشوند.

مدیرکل اجتماعی استانداری همدان ضمن تاکید بر زدن ماسک و شستشوی دست ها بیان کرد: رعایت فاصله اجتماعی و جدی گرفتن تهویه مناسب در تجمعات بسیار اهمیت دارد زیرا وضعیت خطرناکی را شاهد هستیم .

وی با بیان اینکه دید و بازدیدها و دورهمی ها باید فعلا تعطیل شود تاکید کرد: بیشترین عامل شیوع کرونا از طریق دورهمی هاست که باید تا حد امکان کاهش یابد.

نادری فر تاکید کرد: چنانچه فردی علائم سرماخوردگی داشت باید بی تفاوت نباشد و سریع به مراکز درمانی مراجعه کند زیرا کرونا در اوایل ابتلا بیشتر قابل درمان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تخت و ظرفیت خالی در بیمارستان ها وجود دارد گفت: همه بیماران نیاز به بستری ندارند اما با مراجعه اولیه می توانند در مهار و پیشروی بیماری کمک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی/ مراکز 16 ساعته تست کرونا مملو از جمعیت است

استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی/ مراکز 16 ساعته تست کرونا مملو از جمعیت است