مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-07اقتصادي

بیش از 21 هزار بسته معیشتی همزمان با نوروز امسال در امامزاده های تهران توزیع شد


معاون فرهنگی اوقاف استان تهران از توزیع 21 هزار و 500 بسته معیشتی به مبلغ پنج میلیارد و 700 میلیون تومان در امامزاده ها همزمان با نیمه اول فروردین خبر داد.

- حجت الاسلام سیدهاشم حسینی، معاون فرهنگی اوقاف استان تهران در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با بیان اینکه در نوروز امسال در 55 بقعه برنامه آرامش بهاری برگزار شد، اظهار داشت: نوروز امسال امامزاده های استان تهران در ایام کرونا باز و پذیرای زائران بود.

بر همین اساس، در کنار برنامه های متنوع تحویل سال و گل افشانی گلزار شهدا، سعی کردیم در امامزاده ها مبلغ دینی نیز مستقر کنیم.

350 مبلغ ینی در نیمه اول فروردین در امامزاده های تهران پاسخگوی سوالات زوار بودند  وی با اشاره به حضور بیش از 350 مبلغ دینی به منظور پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی زائران افزود: در نیمه اول فروردین ماه 250 مبلغ اعزامی از قم و 125 مبلغ بومی در امامزاده های استان تهران مستقر شدند.

معاون فرهنگی اوقاف استان تهران برپایی خیمه معرفت را از دیگر برنامه های امامزاده ها از ابتدا تا نیمه فروردین سال جاری عنوان کرد و گفت: امسال در 38 امامزاده استان تهران خیمه معرفت برپا شد و در هشت امامزاده نیز خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 21 هزار بسته معیشتی همزمان با نوروز امسال در امامزاده های تهران توزیع شد

بیش از 21 هزار بسته معیشتی همزمان با نوروز امسال در امامزاده های تهران توزیع شد