مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-07اقتصادي

بازگشت نفت ایران بازارها را شوکه نخواهد کرد


گلدمن ساکس همزمان با آغاز مذاکرات غیرمستقیم با آمریکا برای بازگشت به برجام پیش بینی کرد بازگشت نفت ایران به بازار، باعث شوکه شدن بازار نخواهد شد و بازگشت کامل نفت ایران حداقل تا تابستان سال آینده زمان خواهد برد.

- گلدمن ساکس همزمان با آغاز مذاکرات غیرمستقیم با آمریکا برای بازگشت به برجام پیش بینی کرد بازگشت نفت ایران به بازار، باعث شوکه شدن بازار نخواهد شد و بازگشت کامل نفت ایران حداقل تا تابستان سال آینده زمان خواهد برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحلیلگران گلدمن ساکس در یادداشتی اعلام کردند با نظر می رسد اکنون که اوپک پلاس در حال مدیریت خروج از توافق کاهش تولید است، نگرانیهای عرضه به سوی بازگشت احتمالی ایران به برجام تغییر جهت پیدا خواهد کرد.

آمریکا درباره توافق هسته ای ایران با دیپلماتهای اروپا، روسیه و چین در وین وارد مذاکرات غیرمستقیم شده است.

در حال حاضر تحریمهایی که در زمان دولت ترامپ علیه صادرات نفت ایران وضع شد، باعث شده است بسیاری از خریداران در سراسر جهان به دلیل واهمه از مجازات آمریکا، قادر به خرید نفت ایران نباشند.

با این حال جو بایدن، رییس جمهور آمریکا تمایل خود را برای بازگشت به توافق هسته ای اعلام کرده است مشروط بر این که ایران به طور کامل به تعهدات برجامی خود برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت نفت ایران بازارها را شوکه نخواهد کرد

بازگشت نفت ایران بازارها را شوکه نخواهد کرد