مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-07فناوري

واکنش فیس بوک به انتشار اطلاعات 530 میلیون کاربر


شرکت فیس بوک اعلام کرد خبر درز اطلاعات 530 میلیون کاربر مربوط به سوءاستفاده از یک قابلیت این شبکه اجتماعی در سال 2019 بوده و این شرکت در آن زمان پس از شناسایی مشکل مربوطه، - شرکت فیس بوک اعلام کرد خبر درز اطلاعات 530 میلیون کاربر مربوط به سوءاستفاده از یک قابلیت این شبکه اجتماعی در سال 2019 بوده و این شرکت در آن زمان پس از شناسایی مشکل مربوطه، به ترمیم آن پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیزنس اینسایدر هفته گذشته گزارش کرده بود شماره تلفن و سایر جزییات پروفایل 530 میلیون کاربر فیس بوک در اینترنت به رایگان قابل دسترس است.

فیس بوک اعلام کرد مجرمان این اطلاعات را پیش از سپتامبر سال 2019 با بهره برداری از یک آسیب پذیری در ابزار فیس بوک برای همگام سازی تماسها به دست آورده بودند.

این شرکت در آن زمان مشکل مذکور را شناسایی و حفره امنیتی ابزارش را ترمیم کرده بود.

بر اساس گزارش رویترز، فیس بوک اعلام کرد در نتیجه اقدامی که انجام دادیم، مطمئنیم مسئله مذکور که به خلافکاران اجازه داد در سال 2019 اطلاعات کاربران را جمع آوری کنند، دیگر وجود ندارد.

دو ماه پیش پایگاه خبری تِک رادار گزارش کرده بود دیتابیس شماره تلفنهای متعلق به 533 میلیون کاربر فیس بوک از سوی یک بات تلگرام برای فروش عرضه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فیس بوک به انتشار اطلاعات 530 میلیون کاربر

واکنش فیس بوک به انتشار اطلاعات 530 میلیون کاربر