مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-07سياسي

در آرامستان های اصفهان باز است/ برگزاری مراسم ممنوع


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از ممنوعیت برگزاری مجالس ترحیم در آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی با مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از ممنوعیت برگزاری مجالس ترحیم در آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی با مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا خبر داد.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهر اصفهان و بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، برگزاری مجالس ترحیم در آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی از امروز (چهارشنبه_18 فروردین ماه) تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

وی افزود: آیین خاکسپاری اموات و زیارت اهل قبور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و حضور حداقلی بستگان به صورت محدود امکان پذیر است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با بیان اینکه درهای آرامستان باغ رضوان باز است، ولی هرگونه تجمع و برگزاری مراسم ممنوع است، گفت: به هیچ عنوان اجازه برگزاری مراسم در باغ رضوان داده نمی شود و با برگزاری هرگونه تجمع و برگزاری مراسم برخورد می شود، همچنین امکاناتی همچون صوت و صندلی برای برگزاری مراسم در اختیار شهروندان قرار نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آرامستان های اصفهان باز است/ برگزاری مراسم ممنوع

در آرامستان های اصفهان باز است/ برگزاری مراسم ممنوع