مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-07سياسي

استقرار پایگاه اورژانس در شهر شریفیه


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته به زودی پایگاه اورژانس شهر شریفیه مستقر و مجهز خواهد شد.

- فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با خبرگزاری مهر با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در رابطه با تجهیز امکانات پزشکی در بخش های مختلف استان قزوین اظهار کرد: پیگیری های مستمری برای حل مشکل سلامت مردم در شهرستان های قزوین، البرز و آبیک صورت گرفته است.

وی افزود: در راستای رسیدگی به نیازهای بهداشتی و سلامت مردم موفق شدیم با همکاری وزارت بهداشت و مسئولین استانی و شهرستانی درمانگاه رازمیان به شبانه روزی تبدیل شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین در آینده ای نزدیک منطقه رجایی دشت نیز در حوزه سلامت ارتقا خواهد یافت و شرایط درمانی در این منطقه نیز بهبود می یابد.

وی اضافه کرد: همچنین به زودی پایگاه اورژانس شریفیه نیز راه اندازی و تکمیل خواهد شد و امیدواریم با افزایش سطح تجهیزات و همچنین اضافه شدن آمبولانس سطح خدمات درمانی به مردم این شهر نیز افزایش یابد.

محمدبیگی اضافه کرد: بهبود ارائه خدمات درمانی جز اقداماتی است که با توجه به زیرساخت های ضعیف درمانی استان قزوین در دستور کار قرار گرفته و با تمام توان برای تغییر شرایط درمانی مردم استان تلاش خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار پایگاه اورژانس در شهر شریفیه

استقرار پایگاه اورژانس در شهر شریفیه