مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-07فرهنگي

پکیج های آموزش زبان انگلیسی استاد نینا، معجزه ای در آموزش زبان انگلیسی


پکیج های آموزش زبان انگلیسی استاد نینا شامل دوره های آموزش تصویری زبان انگلیسی هستند به همراه پشتیبانی مستقیم استاد در تمام طول دوره که بر اساس کتاب های استاندارد بین المللی موسسات کمبریج، آکسفورد، لانگ من و سایر موسسات جهانی تهیه شده اند؛ این پکیج های استاندارد آموزش زبان انگلیسی به صورت تصویری و ویدئویی ضبط شده اند و تمامی آنچه که برای یادگیری زبان انگلیسی جهت : مکالمه ، گرامر ، شرکت در کنکور و آزمون های داخلی و یا شرکت در آزمون های بین المللی: آیلتس، تافل، جی آر ای ، دولینگو ، ال ست و.

را نیاز دارید ، برای شما فراهم می کند پشتیبانی مستقیم استاد و استقبال بی نظیر زبان آموزان شما با تهیه پکیج آموزش زبان انگلیسی از وب سایت استاد نینا، در واقع در یک دوره آموزش تصویری از کتاب های معتبر بین المللی که در تمامی موسسات داخلی و خارجی تدریس می شوند شرکت می کنید اما به صورت یک آموزش جامع و خط به خط که همیشه در دسترس شما عزیزان می باشد.

این آموزش های تخصصی به همراه پشتیبانی مستقیم استاد نینا که وجه تمایز اصلی و عامل استقبال بی نظیر زبان آموزان از داخل و خارج از کشور شده است ، ارائه می شوند.

پشتیبانی زبان آموزان از طریق واتس اپ انجام می شود و شامل بررسی تمامی تمرینات ، فیدبک نقاط ضعف و قوت ، رفع اشکال، مشاوره ، راهنمایی و پیگیری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکیج های آموزش زبان انگلیسی استاد نینا، معجزه ای در آموزش زبان انگلیسی

پکیج های آموزش زبان انگلیسی استاد نینا، معجزه ای در آموزش زبان انگلیسی