مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 03:302021-04-07فناوري

مراقب باشید شاد ناشاد نشود


اخیرا شاهد ارسال پیامک هایی با عنوان بروز رسانی اپلیکیشن شاد از سوی افراد سودجو برای دانش آموزان هستیم که هدفی جز کلاهبرداری و سرقت اطلاعات ندارند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس فتا خراسان جنوبی گفت: اخیرا شاهد ارسال پیامک هایی با عنوان "بروز رسانی اپلیکیشن شاد" از سوی افراد سودجو برای دانش آموزان هستیم که هدفی جز کلاهبرداری و سرقت اطلاعات ندارند.

سرهنگ علی محمدپور در گفت وگو با ایسنا به والدین دانش آموزان توصیه کرد نرم افزار شاد را تنها از منابع معتبر دانلود کنند.

وی افزود: اخیرا شاهد ارسال پیامک هایی با عنوان بروز رسانی اپلیکیشن شاد از سوی افراد سودجو برای دانش آموزان هستیم، در این پیام ها از دانش آموزان خواسته شده تا اپلیکیشن شاد خود را به روز کنند چرا که در غیر این صورت اپلیکیشن شاد آنها غیرفعال شده و دیگر خدماتی به آنها ارائه داده نخواهد شد.

رییس پلیس فتا خراسان جنوبی بیان کرد: پیام هایی که از سوی مجرمان سایبری برای دانش آموزان ارسال می شوند هدفی جزء سرقت اطلاعات تلفن همراه ندارند و دانش آموزان و خانواده های آنان، به هیچ وجه به این پیام ها توجه نکرده و به لینک های ارائه شده در این پیام ها مراجعه نکنند، چرا که احتمال آلودگی به بدافزارهای مخرب، جاسوسی و جعلی و سرقت تمامی اطلاعات گوشی اعم از پیامک ها، مخاطبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب باشید شاد ناشاد نشود

مراقب باشید شاد ناشاد نشود