مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 18:452021-04-06اجتماعي

بزرگ ترین طرح ستاد بازسازی عتبات در عراق، امسال تکمیل می شود


تکمیل صحن حضرت زهرا (س) در جوار حرم علوی به عنوان بزرگ ترین عملیات عمرانی ایران در عراق، مهم ترین اولویت ستاد بازسازی عتبات در سال جاری به شمار می رود و قرار است امسال بخش زیارتی و غیرزیارتی این صحن به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، ستاد بازسازی عتبات که یادگار سردار شهیدکرونا سعی کرد تا روند توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه عراق را حتی با سرعت کم عملیاتی کند.

امسال این ستاد به منظور فراهم سازی شرایط مناسب درصدد است که چند پروژه مهم را به ساماندهی کرده و به اتمام برساند.

یکی از مهم ترین طرح های توسعه عتبات که از نخستین و بزرگ ترین پروژه های عمرانی به شمار می رود، صحن حضرت زهرا (س) در جوار حرم علوی است که از اوایل دهه 90 عملیات احداث آن آغاز شد و قرار بود سال 97 به اتمام برسد؛ به طوری که در آن دوره حسن پلارک، رییس وقت ستاد بازسازی عتبات از بهره برداری این صحن تا تابستان سال 97 خبر داد.

با این وجود با توجه به تغییراتی که سال 97 ایجاد شد، روند تکمیل صحن حضرت زهرا (س) به کندی صورت گرفت و در حالی پس از آن مقرر شد تا پایان سال 97 این طرح تکمیل شود که این امر محقق نشد و روند تکمیل این صحن به تعویق افتاد و پس از آن شیوع کرونا مانع تکمیل برخی از بخش های غیرزیارتی این صحن عظیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین طرح ستاد بازسازی عتبات در عراق، امسال تکمیل می شود

بزرگ ترین طرح ستاد بازسازی عتبات در عراق، امسال تکمیل می شود