مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 16:352021-04-06سياسي

تحقق 107 درصدی اخذ مالیات ها در سال 99


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حضور دژپسند در این کمیسیون و به نقل از وی گفت: اخذ مالیات ها در سال 99 با تحقق 107 درصدی روبرو بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات نشست عصر امروز (سه شنبه 17 فرودین) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد حضور داشته و در بخش نخست گزارشی اقتصادی از سند همکاری ایران و چین به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: براساس توضیحات وزیر اقتصاد، این سند، راهبردی و صرفا در راستای همکاری است و هنوز به قرارداد یا توافق تبدیل نشده که نیازمند بررسی در مجلس باشد، اما در صورت ورود به جزییات مفاد این همکاری در قالب لایحه به منظور تصویب به مجلس فرستاده خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: از آنجایی که بخشی از این سند همکاری در رابطه با توافقات بین بخش خصوصی است الزامی برای مصوب شدن آن در مجلس نیست، در واقع اگر در موضوعات کلان کشور اثر نگذارند نیاز به بررسی و تصویب مجلس ندارند و بخش خصوصی خودش متعهد شده و توافقات را اجرایی می کند.

وی با اشاره به سوال نمایندگان مجلس از وزیر اقتصاد در رابطه با این سند تفاهم، گفت: دژپسند اعلام کرد با انجام این تفاهم، چینی‎ ها مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 107 درصدی اخذ مالیات ها در سال 99

تحقق 107 درصدی اخذ مالیات ها در سال 99