مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 15:252021-04-06حوادث

اعزام تیم مدیریت بحران استانداری به مریوان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: نیروهای امدادی در شهرستان های بانه، مریوان و سروآباد برای بررسی خسارات احتمالی این زلزله به مناطق مختلف اعزام شده و تاکنون گزارشی از خسارت اعلام نشده است.

- مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه ساعت 19 و 42 دقیقه و 23 ثانیه و در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داده است.

براساس این گزارش، طول جغرافیایی این زمین لرزه 46.

02 درجه و عرض جغرافیایی 35.

69 درجه بوده است.

این زلزله در 24 کیلومتری مریوان، 27 کیلومتری چناره و 28 کیلومتری بویین سفلی (روستایی در بانه)، 98 کیلومتری سنندج روی داد و مردم شهرهای سقز، بانه و دیواندره نیز آن را احساس کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: نیروهای امدادی در شهرستان های بانه، مریوان و سروآباد برای بررسی خسارات احتمالی این زلزله به مناطق مختلف اعزام و تاکنون گزارشی از خسارت اعلام نشده است.

محمد فلاحی افزود: تمامی تیم های امدادی هلال احمر و فوریت های پزشکی در این سه شهرستان در حالت آماده باش هستند و در صورت نیاز به امدادرسانی وارد عمل می شوند.

وی اضافه کرد: این زلزله در شهرهای دیگر استان کردستان از جمله سنندج، سقز و دیواندره هم احساس شد و تاکنون خساراتی ناشی از آن در این شهرستان ها نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم مدیریت بحران استانداری به مریوان

اعزام تیم مدیریت بحران استانداری به مریوان