مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 15:002021-04-06سياسي

مدارس روستایی کنارک به صورت مجازی فعال هستند


به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا مدارس روستایی به خصوص روستاهای انگور آباد، تران، بیر رسول بخش و شهر زرآباد بصورت مجازی برگزار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کنارک، دومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در شهرستان کنارک با حضور مسؤولان در سالن اجتماعات فرمانداری با محوریت موج چهارم بیماری کرونا و تداوم اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

فرماندار کنارک در این جلسه اظهار کرد: شرایط بسیار نگران کننده است و عدم مراجعه افراد مشکوک و دارای علائم، کاهش میزان رعایت پروتکلها، دلیل اصلی این وضعیت است.

حمید الدین یوسفی افزود: به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا مدارس روستایی بخصوص روستاهای انگور آباد، تران، بیر رسول بخش و شهر زرآباد بصورت مجازی برگزار شوند.

وی ادامه داد: مشارکت و همکاری فعال دهیاران در توجیه مردم برای استفاده از ماسک صورت گرفته و به منظور جلوگیری از تجمعات از امروز تا اطلاع ثانوی سه شنبه بازار تعطیل است.

در این جلسه مصوب شد: با توجه به آموزش های مکرر ارائه شده و اطلاع رسانی عمومی اصنافی که نسبت به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل ها سهل انگاری کنند بدون اخطاریه پلمپ خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس روستایی کنارک به صورت مجازی فعال هستند

مدارس روستایی کنارک به صورت مجازی فعال هستند