مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 14:452021-04-06سياسي

بازگشایی سینماهای مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی/ تعزیه صاحب دفتر می شود


رییس حوزه هنری مازندران با اشاره به از سرگیری فعالیت سینماهای مازندران گفت: فعالیت سینماها با تعداد نفرات محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی معصومی گرجی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی ایران در استان، اظهار کرد: در سال جاری برنامه تحول آفرین در حوزه هنری را پیگیری می کنیم.

وی با اعلام اینکه سند تحول در حوزه هنری کشور طراحی شده است، گفت: حوزه هنری نهاد انقلابی است و برنامه داریم در همه عرصه ها حضور موثر داشته باشیم.

رییس حوزه هنری مازندران با اشاره به برنامه ریزی این مجموعه در سطح آسیب های اجتماعی، زمین خواری و سایر حوزه های مرتبط، افزود: در هر بخشی که احساس کنیم که اتفاقات به نظام آسیب می رساند ما بنای ورود داریم.

وی با اعلام اینکه توسعه فعالیت حوزه هنری مازندران در همه نقاط استان را در دستور کار داریم،اضافه کرد: از تمرکزگرایی فاصله می گیریم و برنامه ها را در همه نقاط استان پیگیری و ادامه می دهیم.

معصومی خاطر نشان کرد: توجه ما در سال جاری زیست بوم استان است و برنامه های تولیدی ما با تکیه بر تولیدات بومی در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی سینماهای مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی/ تعزیه صاحب دفتر می شود

بازگشایی سینماهای مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی/ تعزیه صاحب دفتر می شود