مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 14:152021-04-06سياسي

تشکیل کارگروه مشترک برای تدوین طرح رفع مشکلات سازمان زندان ها


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس از تشکیل کارگروه مشترک این کمیسیون و سازمان زندان ها به منظور تدوین طرحی برای رفع موانع و مشکلات سازمان زندان ها خبر داد.

- حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور مقاماتی از سازمان زندان ها برگزار شد مشکلات این سازمان در حوزه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پیش از این نیز اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس طی بازدیدی که از زندان بزرگ تهران داشتند از نزدیک با مشکلات زندانیان و سازمان زندان ها آشنا شده بودند.

رییس اصل 90 کمیسیون مجلس اظهار داشت: یکی از مواردی که در این جلسه در باره آن بحث شد تعداد زیاد زندان است که به دلیل خلاء قانونی مجازات های جایگزین برای زندانیان در نظر گرفته نشده و یا در موارد بسیاری از تخلفات مجازات زندان در نظر گرفته شده است که این مسئله موجب افزایش تعداد زندانیان در زندان ها شده است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: از سوی دیگر سازمان زندان ها با مشکل بودجه و اعتبارات هم مواجه است که این مسئله نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در نهایت مقرر شد تا کارگروهی متشکل از نمایندگان کمیسیون و سازمان زندان ها تشکیل شود و با نظر این کارگروه پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه مشترک برای تدوین طرح رفع مشکلات سازمان زندان ها

تشکیل کارگروه مشترک برای تدوین طرح رفع مشکلات سازمان زندان ها