مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 14:152021-04-06اقتصادي

ثبت تردد 13.9میلیون خودرو درجاده های آذربایجان شرقی در ایام نوروز


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در بازه زمانی 25 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین امسال 13 میلیون و 908 هزار دستگاه خودرو در راه های ارتباطی استان تردد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اورجعلی علیزاده، با بیان اینکه این تعداد تردد خودرویی توسط 82 دستگاه تردد شمار آنلاین در راه های مختلف استان ثبت شده است، افزود: آمار تردد خودرویی در تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 94 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: در این مدت تعداد خودروهای ورودی به استان یک میلیون و 125 هزار دستگاه و تعداد خودروهای خروجی از استان یک میلیون و 108 هزار دستگاه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: بیشترین ورودی خودرو به استان در این مدت به ترتیب از مسیرهای میاندوآب - ملکان، آزادراه تبریز - زنجان، مشگین شهر- اهر، نیر - سراب، ایواوغلی - مرند، جاده قدیم زنجان- میانه و ارومیه -تبریز بوده است.

علیزاده ادامه داد: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان در ایام اجرای طرح سفرهای ضروری ایام نوروز سال 1400 حدود 188 هزار مسافر را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی جابجا کرده است.

وی با بان اینکه این تعداد مسافر با 24 هزار و 800 سفر اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه جابجا شده اند، یادآوری کرد: کارگروه نظارت و ارزیابی این اداره کل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت تردد 13.9میلیون خودرو درجاده های آذربایجان شرقی در ایام نوروز

ثبت تردد 13.9میلیون خودرو درجاده های آذربایجان شرقی در ایام نوروز