مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 14:052021-04-06سياسي

معارفه ناصر سراج به عنوان دادستان نظامی تهران


امیدوارم بتوانیم با نیرو های مسلح همکاری لازم را داشته باشیم و دنبال این هستیم اجازه ندهیم ویروس وارد نیرو های مسلح شود و پیشگیری لازم را انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، ناصر سراج دادستان نظامی استان تهران در آیین معارفه خود به عنوان دادستان نظامی استان تهران اظهار کرد:خدا را شاکرم که در خدمت نیرو های مسلحی هستم که امام زمان و، ولی فقیه زمان فرمانده آن ها است.

دادستان نظامی استان تهران خاطرنشان کرد: نیرو های مسلح ما رکن رکینی از نظام هستند که نقش به سزایی در پیروزی و حفظ انقلاب داشته اند.

وی گفت: ما همراه و هم طرف نیروی مسلح هستیم و هر جا مشکلی باشد قطعاً خدمت نیرو های مسلح هستیم و همراه آن ها خواهم بود.

سراج اظهار کرد: 42 سال سابقه قضایی دارم و در همه قسمت های دادسرا، دادگاه، دیوان و دادستانی کل حضور داشتم و بعد از رسیدگی به پرونده سه هزار میلیاردی با اصرار ریاست سازمان بازرسی را پذیرفتم.

دادستان نظامی استان تهران اظهار کرد: بنا نداشتم بنا به دلایلی ادامه همکاری دهم، اما به دلیل رودربایستی با ریاست قوه قضاییه موفق نشدم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم با نیرو های مسلح همکاری لازم را داشته باشیم و دنبال این هستیم اجازه ندهیم ویروس وارد نیرو های مسلح شود و پیشگیری را انجام دهیم و اگر ویروس وارد شد و اقدامی انجام داد قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه ناصر سراج به عنوان دادستان نظامی تهران

معارفه ناصر سراج به عنوان دادستان نظامی تهران