مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 13:452021-04-06سياسي

آموزش و پرورش نیروهای متناسب با توسعه استان در یزد پرورش دهد


باید جهت گیری ها در آموزش و پرورش اصلاح شود تا بتوانیم نیروی انسانی متناسب با توسعه استان را در یزد پرورش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی طالبی عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به مسائل و مشکلاتی که استان یزد با آن مواجه است، اظهار داشت: خوشبختانه از ظرفیت های بالایی برخورداریم که از آن جمله می توان به هماهنگی دستگاه های مختلف اشاره کرد.

وی افزود: خانواده ها نیز توجه ویژه ای به تعلیم و تعلم فرزندان خود دارند و 26 سال صدرنشینی کنکور سراسری سبب شد تا گفتمان حمایت از آموزش و پرورش در استان فراگیر شود.

طالبی عنوان کرد: گرچه از کنکورزدگی ضربه هایی خورده ایم اما نمی توان منکر توجهی که از این رهگذر متوجه به آموزش و پرورش استان یزد شده، شد.

وی ادامه داد: بخش خصوصی در استان یزد جدا از مدرسه سازی، توجه ویژه به نیازهای آموزش و پرورش دارد که شایسته تقدیر است اما با وجود همه این ظرفیت ها مشکلاتی در این حوزه به ویژه در زمینه فضاهای آموزشی مواجه هستیم.

استاندار یزد بیان کرد: گرچه این ذهنیت وجود دارد که در مدارس یزد مشکلی وجود ندارد اما اگر کمی از مرکز شهر فاصله بگیریم، مسائل و مشکلات عدیده ای دارند که امیدواریم با اقداماتی که با همراهی و همکاری خیران و بخش خصوصی و دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش نیروهای متناسب با توسعه استان در یزد پرورش دهد

آموزش و پرورش نیروهای متناسب با توسعه استان در یزد پرورش دهد