مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 13:052021-04-06حوادث

مهار آتش سوزی در تالاب«قره قشلاق» بناب


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بناب از مهار آتش سوزی در تالاب «قره قشلاق» بناب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، صیاد لطفی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شب گذشته حدود 5 هکتار از تالاب قره قشلاق بناب دچار آتش سوزی شد.

وی تصریح کرد: به محض اطلاع از وقوع آتش سوزی سریعاً نیروها به محل اعزام و با همکاری فعالان محیط زیست، یگان حفاظت محیط زیست و جوامع محلی در ساعات اولیه شروع آتش سوزی با توجه به وضعیت بد جوی این آتش سوزی مهار شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست بناب ضمن تقدیر و تشکر از حضور به موقع آقای فتحی فرماندار بناب که از اولین دقایق وقوع آتش سوزی تا مهار نهایی آن در محل تالاب حضور داشته و در کنار جوامع محلی برای خاموشی و مهار آتش سوزی تلاش می کردند، از اهالی منطقه خواست تا در صورت مشاهده هرگونه آتش سوزی و تخلف زیست محیطی موضوع را به این اداره اطلاع دهند.

لطفی در ادامه سخنان خود عوامل انسانی را از دلایل آتش سوزی در این تالاب اعلام کرد و افزود: ابعاد این آتش سوزی در حال تحقیق و بررسی است.

گفتنی است، تالاب قره قشلاق بناب در وسعتی به مساحت 22 هزار و 250 هکتار در 15 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان بناب واقع شده که در سال 1363 به عنوان منطقه شکار ممنوع اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی در تالاب«قره قشلاق» بناب

مهار آتش سوزی در تالاب«قره قشلاق» بناب