مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-06پزشكي

تبانی شرکت های مسافربری بر سر جان مردم


درحالی خراسان شمالی این روزها به دلیل عادی انگاری با روند صعودی آمار بیماران کرونایی به خصوص شیوع ویروس جهشی انگلیسی مواجه است که تشدید این رفتارها در ناوگان حمل و نقل برون شهری قوز بالا قوز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت ناوگان حمل و نقل مسافربری را مشروط به جابجایی مسافر با 50 درصد از ظرفیت کرد که این روزها به دلیل ضعف نظارتی دستگاههای مرتبط شامل دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی سلامت از یک سو و راهداری و حمل و نقل جاده ای از سوی دیگر باعث شد تا این مصوبه از سوی رانندگان و حتی شرکت های مسافربری صادرکننده بلیت نیز رعایت نشود.

ضدعفونی نکردن کامل اتوبوس ها در هر بار جابجایی مسافر و توقف بین راهی برای تنفس گیری در هر سه ساعت رانندگی از دیگر رفتارهای عادی انگارانه در ناوگان حمل و نقل عمومی استان خراسان شمالی است که تاکنون با برخورد متولیان امر مواجه نشده است و یا این که حداقل این برخورد ها به مردم اطلاع رسانی نشده است.

آمار رسمی وزارت بهداشت و درمان میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را در ناوگان حمل و نقل عمومی حدود 26 درصد اعلام کرد که پایین ترین سطح رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن سرپوشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبانی شرکت های مسافربری بر سر جان مردم

تبانی شرکت های مسافربری بر سر جان مردم