مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-06اقتصادي

رتبه نخست خراسان رضوی در جذب 100 درصدی اسناد خزانه اسلامی در کشور


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی با جذب حدود  100 درصد اسناد خزانه اسلامی سال گذشته رتبه برتر را در بین 31 استان کشور را به دست آورده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی با جذب حدود  100 درصد اسناد خزانه اسلامی سال گذشته رتبه برتر را در بین 31 استان کشور را به دست آورده است.

حسین امیررحیمی در جلسه شورای مدیران وزارت اقتصاد در محل این وزارتخانه، ضمن دریافت لوح تقدیر از دکتر فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصاد و دارایی به خاطر کسب رتبه برتر در واگذاری اسناد خزانه اسلامی اظهار کرد: سهمیه مصوب جذب نمادهای اسناد خزانه اسلامی 6 هزار و 555 میلیارد ریال بود که از این مبلغ 6 هزار 448 میلیارد ریال جذب شده است.

وی افزود: علی رغم برخی مشکلات در حوزه های اقتصادی کشور، تمامی اسناد خزانه واگذار شده به پیمانکاران در سررسید مربوطه به حساب آنان واریز شده است.

بر اساس اعلام سازمان امور اقتصادی و دارایی استان خراسان رضوی، امیررحیمی تصریح کرد: این اعتبارات از محل اعتبارات استانی، ملی و ابلاغی بوده و جذب این اعتبارات کمک شایانی به افزایش سهم بودجه استان می نماید.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست خراسان رضوی در جذب 100 درصدی اسناد خزانه اسلامی در کشور

رتبه نخست خراسان رضوی در جذب 100 درصدی اسناد خزانه اسلامی در کشور