مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 12:252021-04-06ورزشي

شکست نفت آبادان در گام نخست نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران


تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، مقابل حریف قدرتمند خود شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران پیگیری شد و پالایش نفت آبادان در نخستین دیدار از این مرحله به مصاف مهرام تهران رفت.

در این دیدار که دو تیم کیفیت بالای فنی را به نمایش گذاشته و دوستداران این رشته شاهد یک جدال حساس و درگیرانه بودند، فرصت های بسیاری توسط ستارگان دو تیم روی حلقه ها خلق شد که در نهایت، این فرصت ها به سود تیم مهرام چربش داشت.

نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران بین دو تیم پالایش نفت آبادان و مهرام با حساب 89 بر 72 به سود مهرام تهران خاتمه یافت.

در این دیدار میشل سامرس بازیکن آمریکایی تیم مهرام با کسب 25 امتیاز و ثبت 8 ریباند ارزشمندترین بازیکن این دیدار لقب گرفت و در تیم پالایش نفت نیز، سعید داورپناه با کسب 22 امتیاز، مؤثرترین بازیکن تیمش بود.

حماد سامری تیم خود را با آرایش ابتدایی سعید داورپناه، محمد حسن زاده، آرن داوودی، رسول مظفری و امیرحسین صدیقی به میدان فرستاد و در آن سو، علی آرزومندی امیرحسین خندان پور، حامد حسین زاده، صمد نیکخواه بهرامی، ​مالیکو ترنت و داژوان میشل سومرس را برای کلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست نفت آبادان در گام نخست نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران

شکست نفت آبادان در گام نخست نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران