مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 12:102021-04-06سياسي

اخراج پیمانکار تقاطع غیر همسطح شهید مطهری بوشهر


با تصمیم شورای فنی استان بوشهر به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر، شرکت جهاد نصرمیثاق اهواز، پیمانکار تقاطع غیر همسطح شهید مطهری بوشهر از پروژه کنار گذاشته شد.

- مهرداد ستوده ضمن انتقاد از عملکرد شرکت­ های جهاد نصر در پروژه­ های عمرانی استان بوشهر بیان داشت: در سال­ های اخیر این شرکت ها در هر پروژه­ ای در استان ورود کردند، بدلیل عدم برنامه ریزی صحیح و ناتوانی در انجام درست و بموقع پروژه ها مدیریت استان را با مشکل مواجه ساخته است.

وی افزود: شهردار بوشهر موظف شد در کوتاه­ ترین زمان با قید فوریت مناقصه مابقی پروژه را برگزار کند تا در آینده نزدیک با ارزیابی و دقت در انتخاب یک پیمانکار توانمند شاهد بهره­ برداری و افتتاح این پروژه باشیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: با عنایت استاندار، اگر نیاز باشد استانداری در سال­جاری از اعتبارات استانی به شهرداری بوشهر کمک بیشتری خواهد داشت تا با انتخاب یک پیمانکار این پروژه به سامان برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: وظیفه انتخاب و انجام پروژه به عهده شهرداری است، استانداری هم باید از منابع مختلف تأمین اعتبار کند که مستند اعلام می­ کنم با وجود محدودیت­ های اعتباری کشور، تأمین منابع مالی شهرداری­ های استان علی­ الخصوص شهرداری بوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج پیمانکار تقاطع غیر همسطح شهید مطهری بوشهر

اخراج پیمانکار تقاطع غیر همسطح شهید مطهری بوشهر