مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 12:002021-04-06اقتصادي

شرکتهای بیمه 50 هزار میلیارد تومان در بورس سرمایه گذاری کردند


رییس کل بیمه مرکزی از سرمایه گذاری 50 هزار میلیارد تومانی شرکتهای بیمه در بازار سهام خبر داد و گفت: مجوز کارگزاری آنلاین برای 5 شرکت بیمه ای صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی با تشریح مهمترین فعالیت های بیمه مرکزی در سال گذشته، از تاسیس صندوق بیمه حوادث طبیعی پس از 17 سال (که براساس آن از سال 1400 در حدود سی میلیون واحد مسکونی کشور، تحت پوشش بیمه حوادث طبیعی قرار خواهند گرفت) و ایجاد محصولات جدید بیمه ای از جمله بیمه درمان بیماری استقبال مردم از بیمه های زندگی خوب بود و پرتفوی آن به 15.

6 درصد رسید که از آن بعنوان یک شاخص مهم افزایش دهنده ضریب نفوذ بیمه در جهان یاد می کنند.

دکتر سلیمانی با اشاره به پخش مجموعه تلویزیونی دوربرگردون در سال گذشته به عنوان یکی از اقدامات تاثیرگذار در حوزه گسترش فرهنگ بیمه گفت: تولید و پخش مجموعه تلویزیونی 52 قسمتی دور برگردون در شبکه سوم سیما، تاثیر چشمگیری در اصلاح رفتار رانندگی مردم گذاشت.

به گونه ای که تا پایان سال 1399 با همت و کمک مردم و خیرین و صرف مبلغ 33 میلیارد تومان برخی از نقاط حادثه خیز در اقصی نقاط کشور اصلاح شده است.

وی در بخش دیگری از گزارش خود از اعطای مجوز تخصصی به شرکت های بیمه خاورمیانه و باران با تمرکز بر صدور بیمه های زندگی خبر داد و گفت: در سال جدید نیز چند شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکتهای بیمه 50 هزار میلیارد تومان در بورس سرمایه گذاری کردند

شرکتهای بیمه 50 هزار میلیارد تومان در بورس سرمایه گذاری کردند