مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-06سياسي

اعتلای هنر انقلاب اسلامی نیازمند تولید محتوا در تمامی بخش هاست


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، اعتلای بیش از پیش هنر انقلاب اسلامی را نیازمند تولید محتوا در تمامی بخش ها عنوان کرد و گفت: این تولید محتوا در سایه تربیت هنرمندان متعهد و خلاق امکان پذیر خواهد بود.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، اعتلای بیش از پیش هنر انقلاب اسلامی را نیازمند تولید محتوا در تمامی بخش ها عنوان کرد و گفت: این تولید محتوا در سایه تربیت هنرمندان متعهد و خلاق امکان پذیر خواهد بود.

امین مرادی در نشستی خبری که به صورت مجازی برگزار شد ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی در کشور به عنوان یکی از نهادهای مولود انقلاب طی سالهای اخیر گام های مهمی را در راستای توجه بیشتر به هنر متعهد و انقلابی برداشته و برنامه ریزی برای رسیدن به شرایط بهتر در این بخش همچنان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: طی یک دهه اخیر و با پیگیری های صورت گرفته از سوی حوزه هنری و همزمان با ایام سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، یک هفته با عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است و فرصت خوبی فراهم شده تا در روزهای آغازین سال نو، نگاهی مجدد به فعالیت های صورت گرفته در این بخش داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتلای هنر انقلاب اسلامی نیازمند تولید محتوا در تمامی بخش هاست

اعتلای هنر انقلاب اسلامی نیازمند تولید محتوا در تمامی بخش هاست