مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 10:502021-04-06اقتصادي

باید آب مورد نیاز باغات پایاب سد آزاد تامین شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، با اشاره به اجرای نهالکاری 400 هکتار از طرح احداث 4 هزار و 300 هکتاری باغات در پایاب سد آزاد، - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان: باید آب مورد نیاز باغات پایاب سد آزاد تامین شود ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، با اشاره به اجرای نهالکاری 400 هکتار از طرح احداث 4 هزار و 300 هکتاری باغات در پایاب سد آزاد، تاکید کرد: باید آب مورد نیاز این باغات را بدون قید و شرط تامین کنیم.

خالد جعفری در جلسه ای که در ارتباط با تامین آب باغات در حال احداث پایاب سامانه انتقال سد آزاد و رهاسازی آب در مخازن شبکه آبیاری مربوطه، برگزار شد، از شرکت برق منطقه غرب کشور خواست، هزینه برق تاسیسات پمپاژ آب به این باغ ها را با تعرفه کشاورزی محاسبه نماید.

وی خاطرنشان کرد: از آب سد آزاد به منظور تامین آب شرب شهرهای سنندج، قروه، دهگلان و همچنین تامین آب کشاورزی 4 هزار و 300 هکتار باغات در حال احداث در پایاب این سد بهره برداری خواهد شد.

جعفری خاطرنشان کرد: برای احداث سد آزاد سرمایه گذاری سنگینی شده که نه تنها مسؤولین بلکه مردم نیز قدردان هستند چون تاثیر زیادی در تحول استان داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید آب مورد نیاز باغات پایاب سد آزاد تامین شود

باید آب مورد نیاز باغات پایاب سد آزاد تامین شود