مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-06بين الملل

انتقاد حماس از مخالفت کمیته انتخابات با نامزدی اسیر فلسطینی


کمیته مرکزی انتخابات فلسطین با کاندیداتوری یک اسیر در لیستی وابسته به حماس مخالفت کرد که این امر انتقاد حماس را به دنبال داشت.

- کمیته مرکزی انتخابات فلسطین با کاندیداتوری یک اسیر در لیستی وابسته به حماس مخالفت کرد که این امر انتقاد حماس را به دنبال داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، کمیته مرکزی انتخابات فلسطین با کاندیداتوری 36 لیست موافقت کرده اما درخواست حسن سلامه، از اسرای فلسطینی برای کاندیداتوری در لیست قدس وعده گاه ما است وابسته به حماس را رد کرده و همینطور اعتراض حماس از طریق دادگاه را نپذیرفت.

حماس نیز بلافاصله با انتشار بیانیه ای نسبت به مخالفت کمیته انتخابات با کاندیداتوری حسن سلامه به این دلیل که نامش در لیست رای دهندگان نیست -حال آنکه کمیته مطلع است سلامه از 25 سال قبل در اسارت اشغالگران صهیونیستی بوده- ابراز تاسف و اعلام کرد: تمامی شرایط و ابعاد موضوع را برای کمیته شرح دادیم و در رایزنی های گسترده ای که با ریاست کمیته و مدیریت آن داشتیم، پیامدهای خطرناک حذف نام یک اسیر فلسطینی قهرمان که بزرگترین فداکاری ها را رقم زده و خطرات این اقدام بدون توجیه کمیته انتخابات به عنوان نهادی ملی را یادآور شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حماس از مخالفت کمیته انتخابات با نامزدی اسیر فلسطینی

انتقاد حماس از مخالفت کمیته انتخابات با نامزدی اسیر فلسطینی