مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-06دانش

الزامی بر افزایش تعداد مراکز علمی کاربردی وجود ندارد


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه الزامی بر افزایش تعداد مراکز علمی کاربردی وجود ندارد، گفت: اصل این است که مراکز موجود به اندازه کافی مورد حمایت قرار گرفته و تقویت شوند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه الزامی بر افزایش تعداد مراکز علمی کاربردی وجود ندارد، گفت: اصل این است که مراکز موجود به اندازه کافی مورد حمایت قرار گرفته و تقویت شوند.

بهروز شایق بروجنی 17 فروردین ماه در بازدید از ایسنا با اشاره به اینکه کرونا بیشترین آسیب را به مجموعه آموزشی کشور وارد کرده است، اظهار کرد: در این بین، مجموعه های مهارتی بیشترین آسیب را متحمل شدند چرا که آموزش های نظری به راحتی می تواند از طریق فضای مجازی دنبال شود اما درباره آموزش دروس مهارتی این مسئله صدق نمی کند.

وی افزود: دو سوم آموزش های دانشگاه علمی کاربردی به صورت عملی و یک سوم نظری هستند، این در حالی است که طبق برنامه ریزی ها آموزش ها باید طبق برنامه برگزار شود، از سویی دیگر رعایت پروتکل ها اجازه صحیح در برگزاری برنامه ها و ارائه دروس عملی را نمی دهد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری در ادامه به مسئله پذیرش دانشجو در این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: در مجموع پذیرش دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامی بر افزایش تعداد مراکز علمی کاربردی وجود ندارد

الزامی بر افزایش تعداد مراکز علمی کاربردی وجود ندارد