مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-06بين الملل

بازداشت 2 مظنون یمنی به اتهام تروریسم در مرزهای آمریکا


دولت آمریکا اعلام کرد، ماموران مرزبانی این کشور در ماه های اخیر دو مرد یمنی که جزو لیست مظنونان به تروریسم این کشور بوده اند را در حوادثی جداگانه در حالی که مشغول عبور غیرقانونی از مرز با مکزیک بوده اند دستگیر کردند.

- دولت آمریکا اعلام کرد، ماموران مرزبانی این کشور در ماه های اخیر دو مرد یمنی که جزو لیست مظنونان به تروریسم این کشور بوده اند را در حوادثی جداگانه در حالی که مشغول عبور غیرقانونی از مرز با مکزیک بوده اند دستگیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سازمان گمرک ها و محافظت مرزی آمریکا در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام داشت، این دو مرد یمنی در ماه های ژانویه و مارس در نزدیکی یک گذرگاه مرزی در ایالت کالیفرنیا دستگیر شده اند و نامشان در لیست مظنونان به تروریسم دولت آمریکا و همچنین یک لیست پرواز ممنوع قرار داشته است.

یک گروه از قانونگذاران جمهوریخواه که در ماه مارس از مرز واقع در ناحیه ال پاسوی تگزاس بازدید کردند، گفتند که ماموران مرزبانی به آنها در جریان آن بازدید گفتند که برخی افراد دستگیر شده حین عبور از مرز در لیست مظنونان به تروریسم آمریکا بوده اند.

جمهوریخواهان از جو بایدن، رییس جمهور آمریکا از بابت کاستن از برخی محدودیت های اعمال شده توسط دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق این کشور با توجه به افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 2 مظنون یمنی به اتهام تروریسم در مرزهای آمریکا

بازداشت 2 مظنون یمنی به اتهام تروریسم در مرزهای آمریکا