مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-06فرهنگي

ارسال 541 اثر به جشنواره ملی فیلم ساباط یزد


دبیر اجرایی اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد از ارسال 541 اثر به این جشنواره ملی خبر داد و گفت: این جشنواره با موضوع میراث جهانی، تاریخی و معنوی، - ایسنا/یزد دبیر اجرایی اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد از ارسال 541 اثر به این جشنواره ملی خبر داد و گفت: این جشنواره با موضوع میراث جهانی، تاریخی و معنوی، 57 اثر منتخب را از 17 تا 20 فروردین ماه به صورت آنلاین اکران خواهد کرد.

سیدمجتبی حسینی از دریافت 541 فیلم توسط دبیرخانه جشنواره خبر داد و اظهار کرد: هیئت های انتخاب جشنواره با بازبینی تمامی آثار دریافتی در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی، 57 اثر را به لحاظ کیفی و همخوانی با موضوع میراثی جشنواره شایسته حضور در بخش پایانی و رقابتی این رویداد فرهنگی و هنری دانسته اند.

وی در خصوص انتخاب آثار به تفکیک تصریح کرد: در بخش فیلم های داستانی 17 اثر، مستند 15 اثر، پویانمایی 6 اثر، بخش سایه روشن (ویژه فیلمسازان یزدی) 13 اثر و 6 اثر نیز در بخش فرشتگان کسب و کار با موضوع کارآفرینی مورد تأیید هیئت های انتخاب جشنواره قرار گرفته اند.

دبیر اجرایی اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد چهار اثر جشنواره را تولید شده از سوی دبیرخانه جشنواره و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرد و گفت: آثار مهدی ، دختر آفتابگردان ، هیولای نادر و نان خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 541 اثر به جشنواره ملی فیلم ساباط یزد

ارسال 541 اثر به جشنواره ملی فیلم ساباط یزد