مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-06سياسي

عموم مردم در زمینه رفع موانع تولید ورود کنند/ لزوم افزایش مطالبه گری


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان خواستار توجه عموم مردم در جامعه به بحث رفع موانع و پشتیبانی از تولید در سطوح مختلف جامعه شد.

- حجت الاسلام غلامحسین حقانی در گفتگو با مهر بر توجه مسئولان و مردم در زمینه اجرای عملی شعار سال تاکید کرد و گفت: بحث رفع موانع و پشتیبانی از تولید دو جنبه مردمی و حاکمیتی دارد که در وجه حاکمیتی مسئولان باید عملاً در راستای رفع مشکلات تولید و مردم گام بردارند و با توجه به پتانسیل های اقتصادی بومی و محلی در راستای توسعه اقتصاد تلاش کنند.

وی بر توسعه اقتصاد مقاومتی با توجه به توان داخلی تاکید کرد و افزود: در پیام پیام معظم رهبری بر وجه مردمی شعار سال تاکید شد به همین دلیل مردم در تمام سطوح مختلف جامعه باید تمام تلاش خود را برای افزایش تولید و رفع موانع تولید انجام دهند.

وی بر مطالبه گری تاکید کرد گفت: موانع موجود در مسیر تولید توسط مردم به مسئولان منتقل و برای رفع آنها مطالبه گری انجام شود تا بتوانیم گام های مؤثری در مسیر تحقق شعار سال برداریم.

حجت الاسلام حقانی بر دغدغه مند بودن مردم تاکید کرد و گفت: گروه های جهادی، تشکلهای مذهبی، مبلغان و فعالان مذهبی برای تبیین شعار سال در بین مردم باید تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عموم مردم در زمینه رفع موانع تولید ورود کنند/ لزوم افزایش مطالبه گری

عموم مردم در زمینه رفع موانع تولید ورود کنند/ لزوم افزایش مطالبه گری