مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-06اجتماعي

نماز، شاهکار خلقت است


وزیر آموزش و پرورش نماز را شاهکار خلقت و زیباترین شکل پیوند خالق و مخلوق دانست و آن را لازمه داشتن فرهنگ و تمدن غنی تر و انسان و شایسته تر خواند.

- ایسنا/یزد وزیر آموزش و پرورش نماز را شاهکار خلقت و زیباترین شکل پیوند خالق و مخلوق دانست و آن را لازمه داشتن فرهنگ و تمدن غنی تر و انسان و شایسته تر خواند.

محسن جاجی میرزایی امروز سه شنبه هفدهم فروردین ماه در اختتامییه بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز در بخش دانش آموزی با موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد که با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن شهید عباسپور برق منطقه ای یزد برگزار شد، اظهار کرد: اجلاس با نام پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد نامگذاری شده و بر این باورم که نماز با تمام شئون زندگی ما پیوند عمیق و ناگسستنی دارد.

وی ضمن قدردانی از تمام متولیان این امر مقدس در سراسر کشور به ویژه در استان یزد، ادامه داد: یکی از واقعیات قابل مشاهده در جامعه بشری تفاوت بین فرهنگها و تمدن ها و اخلاقهاست و برای رمزگشایی از این تفاوتها باید دید که چگونه تمدن و اخلاق شکل گرفته و فرهنگ آتن متولد شده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: باور بر این است که همه داشته های نسان محصول نظام یادگیری است و انسانها به دلیل یادگیرهای متفاوت با هم متفاوت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز، شاهکار خلقت است

نماز، شاهکار خلقت است