مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-06سياسي

کنکور به جان آموزش و پرورش افتاده است/لزوم جذب 50 درصد دانش آموزان به هنرستان


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کنکور به جان آموزش و پرورش افتاده، گفت: هدف اصلی این مجموعه پرورش افرادی کارآمد و مفید برای کشور و موفق در حوزه ها و بخش های مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حاجی میرزایی پیش از ظهر سه شنبه با حضور در بین جمعی از معلمان یزد با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان اظهار داشت: اجرای این طرح در کشور برای جامعه هدف در اولویت است و تاکنون اقدام و همراهی های خوبی صورت گرفته و با همت نمایندگان محقق می شود.

وی ادامه داد: با تصویب طرح رتبه بندی فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی که در این خصوص عزم جدی وجود دارد، شاهد تعالی و موفقیت همکاران در راستای انجام بهتر وظایف در تعلیم و تربیت خواهیم بود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هدف این دستگاه کنکور نیست و باید خروجی نظام تعلیم و تربیت، انسان های توانمند و موفق در بخش های مختلف اجتماع و زندگی باشد گفت: کنکور به جان آموزش و پرورش افتاده است.

حاجی میرزایی تصریح کرد: هدف در آموزش و پرورش نه برای کنکور که هدف اصلی، پرورش افرادی کارآمد، مفید به حال کشور و موفق در حوزه ها و بخش های مختلف است و باید این محقق شود.

وی یادآور شد: 60 درصد قبولی در کنکور به سوابق دانش آموزان بر می گردد و این باید بیش از گذشته مورد عنایت قرار گیرد و روز به روز در نظام تعلیم و تربیت قوت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور به جان آموزش و پرورش افتاده است/لزوم جذب 50 درصد دانش آموزان به هنرستان

کنکور به جان آموزش و پرورش افتاده است/لزوم جذب 50 درصد دانش آموزان به هنرستان