مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-06اقتصادي

بازار مرغ مازندران زیر ذره بین دادستان ها در مازندران


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان، کنترل و نظارت بر عرضه و توزیع مرغ به عنوان حقوق عامه در دستور کار تمامی دادستان ها قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمد کریمی دادستان مرکز مازندران پیش از ظهر امروز طی گفت وگویی با اشاره به نظارت دقیق بر بازار اقلام اساسی به ویژه مرغ اظهار کرد:  صرف نظر از سازمان تعزیرات حکومتی با عنایت به اینکه مرغ جزو کالاهای اساسی و ضروری شهروندان بوده و با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان، کنترل و نظارت بر عرضه و توزیع مرغ به عنوان حقوق عامه در دستور کار تمامی دادستان ها قرار گرفته است.

وی همچنین تاکید کرد: علاوه بر برخورد با واحدهای صنفی متخلف، در صورت احراز ترک فعل و عدم نظارت از سوی مدیران متولی، برای متخلف این بخش نیز پرونده قضایی حسب دستورالعمل ابلاغی رییس قوه قضاییه تشکیل خواهد شد.

دادستان ساری اضافه کرد: شهروندان گرامی در صورت برخورد با گران فروشی از سوی واحدهای صنفی و فروشگاه های مرغ، گزارش و شکایت خود را از طریق سامانه 124 جهت برخورد قانونی اعلام و پیگیری کنند، در صورت عدم برخورد قانونی با تخلفات، مراتب را به دادستان شهرستان خود اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مرغ مازندران زیر ذره بین دادستان ها در مازندران

بازار مرغ مازندران زیر ذره بین دادستان ها در مازندران