مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-06سياسي

مخالفت شدید مرکز حفاظت فوک خزری با اجرای پروژه گردشگری آشوراده


مدیر مرکز حفاظت فوک خزری ایران با انتشار نامه ای ضمن انتقاد از اجرای پروژه گردشگری آشوراده تاکید کرده است که اجرای این پروژه خلاف موازین حفاظتی از فوک خزری و به شدت مخرب است.

- مدیر مرکز حفاظت فوک خزری ایران با انتشار نامه ای ضمن انتقاد از اجرای پروژه گردشگری آشوراده تاکید کرده است که اجرای این پروژه خلاف موازین حفاظتی از فوک خزری و به شدت مخرب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه امیر صیاد شیرازی - مدیر مرکز حفاظت فوک خزری ایران - که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته است، خطاب به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران آمده است: باتوجه به اصرار دولت مبنی بر اجرای پروژه گردشگری در جزیره آشوراده، مرکز حفاظت فوک خزری ایران لازم می داند که مخالفت خود را باتوجه به خطر آسیب جدی به قلمرو زیستی این گونه در معرض انقراض برای چندمین بار اعلام کند.

مدیر مرکز حفاظت فوک خزری ایران در نامه خود تاکید کرده است: متاسفانه سواحل دریای خزر در کشور ایران در مقایسه با سایر کشورهای همسایه خزر، شاهد بیشترین میزان تخریب در طول سالیان گذشته بوده است و درعین حال یکی از مهمترین عوامل تهدید گونه فوک خزری از دست رفتن زیستگاه های ساحلی و دریایی است چراکه این موجودات برای ساحل گذرانی نیازمند محیطی بکر و آرام و به دور از فعالیت های انسانی هستند بنابراین به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شدید مرکز حفاظت فوک خزری با اجرای پروژه گردشگری آشوراده

مخالفت شدید مرکز حفاظت فوک خزری با اجرای پروژه گردشگری آشوراده