مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-06اقتصادي

تخفیف 40 درصدی اقامت در ویلاهای عباس آباد/ کاهش 85 درصدی درآمد شرکت سیاحتی علیصدر


مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از تخفیف 40 درصدی اقامت در ویلاهای مجموعه توریستی عباس آباد خبر داد و گفت: طرح تخفیف ویلاهای عباس آباد از 15 فروردین آغاز و تا 20 اردیبهشت ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی مجیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: غار علیصدر در شرایط کرونایی 85 درصد کاهش بازدیدکننده و درآمد داشت که این امر در درآمدی شرکت تاثیر زیادی داشت در حالی که هزینه ها به قوت خود باقی بود.

وی با بیان اینکه 90 درصد توجه شرکت علیصدر باید به روستای علیصدر باشد افزود: با توجه به اینکه خدمتگذاری به مسافران و گردشگران بیشتر از سوی اهالی روستای علیصدر است بنابراین می طلبد بیشترین توجهات نیز به این روستا و پرسنل خدوم فعال در غار باشد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر توجه به بهره برداران از مجموعه علیصدر را از دیگر موارد مهم برشمرد و گفت: با توجه به اینکه اغلب بهره برداران اهل روستای علیصدر هستند اما خداراشکر در زمینه ابتلا به کرونا در سال قبل موارد کمتری داشتیم هرچند طی مدت زمانی که غار تعطیل بود، موارد ابتلا رو به افزایش است.

وی با اشاره به اینکه در روستای علیصدر بیش از 200 نفر نیرو فعالیت می کنند بیان کرد: طی سال 99 تخفیفات قابل توجهی برای بهره برداران در نظر گرفته شد به طوری که 90 درصد تخفیف دادیم و 10 درصد دریاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 40 درصدی اقامت در ویلاهای عباس آباد/ کاهش 85 درصدی درآمد شرکت سیاحتی علیصدر

تخفیف 40 درصدی اقامت در ویلاهای عباس آباد/ کاهش 85 درصدی درآمد شرکت سیاحتی علیصدر