مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-06سياسي

متینیان: معیشت مردم و اشتغال را در اولویت اقدامات مجلس قرار دهیم


تحریم ها بی تاثیر نبوده اما معتقد هستم تبر تیز سوء مدیریت ها و بی تدبیری ها موثرتر از تیشه کُند تحریم های دشمن بر پیکره مردم و اقتصاد کشور می کوبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت ابراهیم متینیان در نشست علنی صبح امروز (سه شنبه 17 فروردین ماه) و شهرسازی می خواهم توجه ویژه ای به این جاده ها و رفع موانع مسکن مهر کند.

حدود 24 سال از صدور فرمان مقام معظم رهبری در خصوص طرح 550 هزار هکتاری زمین های خوزستان و ایلام می گذرد اما به رغم وجود زمین های هموار و حاصلخیز در رامهرمز و رامشیر هنوز اقدام موثری انجام نشده است، تذکر این جانب به وزرای نیرو و کشاورزی که احیای این طرح را در اولویت های خود قرار دهند.

متینیان گفت: مردم شهرهای رامهرمز و رامشیر در حوزه بهداشت و درمان در بُعد نرم افزاری و سخت افزاری مشکلات اساسی دارند لذا از وزیر بهداشت و درمان خواهان توجه مضاعف و رفع مشکلات فوق الذکر هستم.

شهرهای رامهرمز و رامشیر هر کدام در زمان جنگ بارها مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است و موشک باران شده اند اما امروز از حق مناطق جنگی محروم هستند معتقد هستم با توجه به اثرات مخرب مادی و معنوی جنگ بر زندگی مردم در این خصوص تجدید نظر کرده و همه شهرهای استان های مرزی دراین طرح دیده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متینیان: معیشت مردم و اشتغال را در اولویت اقدامات مجلس قرار دهیم

متینیان: معیشت مردم و اشتغال را در اولویت اقدامات مجلس قرار دهیم