مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-06اقتصادي

برنامه ریزی ماه رمضان در گناوه متناسب با وضعیت کرونایی باشد


هیئت های مذهبی شهرستان گناوه متناسب با شرایط رنگ بندی کرونایی و وضعیت نارنجی شهرستان برنامه ریزی لازم را برای ماه مبارک رمضان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سال گذشته داشتند که این همکاری باعث شد شرایط نسبتاً مطلوبی داشته باشیم ولی با گذشت زمان و عادی انگاری، از اسفندماه تا کنون روند ابتلاء به بیماری کرونا در شهرستان سیر صعودی پیدا کرده است و نیاز به کمک و همیاری بیشتر مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از دور همی ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است.

مهرجو بیان کرد: با افزایش روند ابتلاء به ویروس کرونا و تعداد موارد بستری این نگرانی وجود دارد که شهرستان وارد رنگ بندی قرمز شود و این امر به ناچار منجر به تعطیلی گروه های شغلی ضروری خواهد شد.

وی گفت: تعطیلی مشاغل و کسب و کارها در حوزه اقتصادی زیان های فراوانی به مردم وارد می کند و تعدادی از مشاغل ازجمله مشاغل خدماتی از چرخه خارج می شوند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: ادامه روند فعلی هم در موارد ابتلاء و بستری قطعاً به زودی در وضعیت رنگ بندی قرمز قرار می گیریم که محدودیت ها و تنگناهای های بیشتری به همراه دارد و اگر مردم در شرایط کنونی شهرستان در رنگ بندی نارنجی همکاری لازم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از دور همی ها داشته باشند می تواند در کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی ماه رمضان در گناوه متناسب با وضعیت کرونایی باشد

برنامه ریزی ماه رمضان در گناوه متناسب با وضعیت کرونایی باشد