مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-06اقتصادي

پرونده 20 زمین شهرک صنعتی سوادکوه در مرحله فسخ قرار دارد


مدیر اجرایی شهرک های صنعتی شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی با بیان اینکه زمینی برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی سوادکوه و سوادکوه شمالی وجود ندارد، - جواد اکبری مدیر اجرایی شهرک های صنعتی شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه تعداد 309 فقره واحد صنعتی در شهرک صنعتی شورمست سوادکوه، شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی و ناحیه صنعتی اسلام آباد قرارداد منعقد شده دارند، اظهار کرد: شهرک صنعتی بشل با 221 فقره، ناحیه صنعتی اسلام آباد با 25 واحد و شهرک صنعتی شورمست با 63 واحد دارای قرارداد منعقده با شرکت شهرک صنعتی هستند.

وی از پیش بینی حدود 13 هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی سوادکوه خبر داد و گفت: در مجموع 216 واحد صنعتی در شهرک های صنعتی سوادکوه و سوادکوه شمالی به بهره برداری رسیدند.

مدیر اجرایی شهرک های صنعتی شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی از بهره برداری 157 واحد صنعتی در شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی، 43 واحد صنعتی در شهرک صنعتی شورمست و 16 واحد صنعتی در ناحیه صنعتی اسلام آباد خبر داد.

وی از پیش بینی اشتغال 7 هزار و 593 نفر در شهرک ها و ناحیه صنعتی سوادکوه و سوادکوه شمالی خبر داد و اظهار کرد: برای شهرک صنعتی بشل 5 هزار و 405 نفر، برای شهرک صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده 20 زمین شهرک صنعتی سوادکوه در مرحله فسخ قرار دارد

پرونده 20 زمین شهرک صنعتی سوادکوه در مرحله فسخ قرار دارد