مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-06ورزشي

تصمیم وزارت ارشاد برای برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب/ این همه شتاب برای چیست؟


شنیده ها حاکی از آن است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شخص وزیر ارشاد می خواهند دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را پس از نمایشگاه مجازی قرآن برگزار کنند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، هر سال موسم بهار که فرا می رسید، تلاش ها برای اجرای نمایشگاه بین المللی کتاب جدی تر دنبال می شد، اما سال گذشته بهار متفاوتی تجربه شد و باوجود رایزنی ها با مصلای امام خمینی، کرونا همه چیز را بایکوت کرد.

سی و چند دوره برگزاری نمایشگاه فیزیکی کتاب تهران، یک رویداد بزرگ محسوب می شود که فرهنگ کشور را در سراسر نقاط این سرزمین درگیر می کرد و مردم را از گوشه و کنار به پایتخت می کشاند تا هم بازدید و هم خرید داشته باشند.

سال گذشته اما برگزاری نمایشگاه به زمستان رسید و نمایشگاه مجازی کتاب تهران در بهمن ماه برگزار شد.

هرچند اعلام این خبر برای ناشرانی که از برگزاری آن ناامید شده بودند، کمی چالش برانگیز شد، اما در نهایت نخستین دوره آن با مشارکت خوب ناشران و شرکت پست اجرایی شد.

دوباره بهار از راه رسیده ولی همچنان در سال 1400 هم کرونا یکه تاز است و مانع از برگزاری فیزیکی و حضوری چنین نمایشگاه هایی می شود.

حتی با آغاز موج چهارم کرونا از روز گذشته، بسیاری از فعالیت های هنری و ورزشی تعطیل شد و باز هم برگزاری نشست ها و رویدادهای مجازی مورد توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم وزارت ارشاد برای برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب/ این همه شتاب برای چیست؟

تصمیم وزارت ارشاد برای برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب/ این همه شتاب برای چیست؟